Etter det polare lavtrykket
Godt nytt år! Natta har vært preget av et polar lavtrykk som sørget på et solid påfyll av snø. I dag skinte sola, og det var 10 kuldegrader. Jeg tok derfor kamera med på tur, for å se om jeg kunne finne et fint lys, noen skygger eller mønstre som var verdt å se nærmere … Mer Etter det polare lavtrykket









