Det er sommer, det er sol og det er godt
8. juli 2016
For en herlig tid vi er inne i – sol, varme (hvert fall litt) og god tid til å pusle rundt og bare gjøre det som faller en inn. I går var jeg på tur til Jernverket i Mostadmarka, hvor det var en fantastisk blomstereng. Blomsterenger betyr at jeg kryper rundt på alle fire og nyter … Mer Det er sommer, det er sol og det er godt