Ut og fanger været

Da uværet Éowyn ble annonsert som bombesyklon, og først trodde jeg det var media som tok farevarslene til nye høyder. Noe må de jo kalle det, når vanlig ordinært vintervær blir omtalt som rødt farevarsel og de bruker krigstyper. Jeg kunne ikke tatt mer feil; bombesyklon er faktisk et lavtrykk som forsterker seg veldig raskt … Mer Ut og fanger været

Siste dag i januar – nydelig vinterdag!

Dagen startet med snømåking, etter nattens snøfall. Deretter rigget vi oss til med bålpanne, grillpølser og tilbehør. I bakken ved siden av suste familiens minstemann opp og ned med akebrett, til stor glede for oss alle etter noen uker uten fysisk møte. Sola skinte, og varmen sørget for at det dryppet fra taket. Nesten som … Mer Siste dag i januar – nydelig vinterdag!