En tur i gata for litt gatefoto
Her på Stjørdal hvor jeg bor, kalles hovedgata i sentrum for «gata». Hva passer det da bedre enn å ta en tur dit, når tema for workshopen i Stjørdal fotoklubb er gatefoto? Vi møttes kl 10, og begynte å bevege oss oppover gata. Legg merke til begynte å bevege oss – for det går ikke … Mer En tur i gata for litt gatefoto









