Froskene er tilbake!
Påsken i år er ubeskrivelig med sol, nesten vindstille og gode varmegrader! Jeg var på tur i går formiddag, og gikk nedom «froskedammen», som jeg gikk sakte rundt uten å se froskeegg eller aktivitet. Jeg mener jeg så en frosk under vannet, men er ikke sikker siden den lå helt i ro. I går kveld … Mer Froskene er tilbake!


