På Dregsetsve på Skatval har Liv og Einar Hugnes gjennom år bygd opp en praktfull hage. Når du kommer hit, møter du en hage som bugner av vakre fargerike blomster, hvor det åpenbart er lagt ned utallige arbeidstimer. En tur hit anbefales!
Å rusle rundt i et eldorado av farger, blomster og stemningsfulle små plasser med bord og stoler, er en opplevelse. Heldigvis for oss andre inviterer ekteparet til åpen hage med jevne mellomrom. Da kan man bare kan gå rundt og nyte, kjøpe en kopp kaffe, plante eller frø, og slå av en prat med andre.
Jeg har vært der to ganger i sommer, og her er bilder fra sist gang.




Med nesa i matfatet

Å besøke dette stedet må være godt forbåde kropp og sjel!
LikerLiker
Det er det absolutt! Her er det bare å nyte og la alt annet ligge
LikerLiker