Selv om snøen stadig dekker landskapet, våres det nede i jorda. De siste par ukene har blåveisen poppet opp av jorden, og i det sola varmer litt så stikker de hodet fram.
Jeg har et «jordbærsted» med blåveis, og tok en tur dit i går. Snøen lå over området, men blåveisen stakk hodet opp over. Selv om sola var gått ned, var det nok lys til at kamera fanget de små blå knoppene.
Nyt blåveisen slik jeg nøt å ta bilder av den!




