Med hue under armen, og armen i bind, vender jeg livet det annet kind.

Overskriften er hentet fra Lillbjørn Nilsens sang Se alltid lyst på livet, som gikk som en farsott for noen år siden. Strofen har surret i hodet mitt i hele dag, selv om det ikke er helt så ille for min del. Men med den ene armen i fatle og den andre med et godt grep … Mer Med hue under armen, og armen i bind, vender jeg livet det annet kind.

Finn en frosk 🐸

I helga har jeg deltatt på BioFoto Midt-Norges Naturfotodager. Tre dager til ende, med knall gode foredrag, masse folk, gode samtaler og ikke minst fokus på naturfoto. I løpet av helgen snakket jeg også med en som bruker å ta bilder i en froskedam ikke så langt unna meg. Denne dammen har jeg besøkt flere … Mer Finn en frosk 🐸

Stormen Cora

Årets første vinterstorm med litt tøff vind var meldt, og jeg gledet meg til å dra ut med kamera. Da stormen Ole herjet i februar 2015 var jeg også ute, og fikk noen blinkskudd. Cora var ikke like hissig som Ole, så det ble en annen type bilder enn sist. Turen startet tidlig i dag … Mer Stormen Cora

Godt nytt år!

Da er vi der igjen, hvor vi gjerne ser oss tilbake og samtidig planlegger hvordan vi skal gjøre ting bedre framover. Mange har sagt mye klokt om dette, og jeg liker spesielt ordene til Kjerstin Aune som sier at Nå er året snart det forrige, og æ veier de tankan æ har. De lette tar … Mer Godt nytt år!