Ut og fanger været

Da uværet Éowyn ble annonsert som bombesyklon, og først trodde jeg det var media som tok farevarslene til nye høyder. Noe må de jo kalle det, når vanlig ordinært vintervær blir omtalt som rødt farevarsel og de bruker krigstyper. Jeg kunne ikke tatt mer feil; bombesyklon er faktisk et lavtrykk som forsterker seg veldig raskt … Mer Ut og fanger været

Is overalt, i alle slags størrelser, fasonger og farger. Og en og annen fugl…

16.august 2022 Det siste bildet fra kvelden før, ble tatt kl 00.47 – og det første neste morgen kl 06.47. Med tanke på at det også er litt arbeid å pakke ned, forberede neste dag og komme i gang igjen – så er det lett å skjønne at det ble en kort natt. Men når … Mer Is overalt, i alle slags størrelser, fasonger og farger. Og en og annen fugl…