For en tid tilbake var jeg noen dager i Rørvik. Det var meldt mulighet for nordlys, og med det ble kamera og et stativ pakket ned. Med lange dager på jobb, og et sterkt behov for en luftetur på kveldstid – kunne det jo være at jeg kunne slå flere fluer i en smekk.
Det var stort sett snøbyger mens jeg var der, med oppholds mellom bygene. Kamera ble brukt begge kveldene, enten til typisk gatefoto eller til fotografering med litt mer effekt.
Under her ser du først noen bilder fra tur i gatene, hvor jeg prøvde å fange det øyet falt på. Sist ser du bilder som det er litt mer med.








