Lørdagsfoto på Hell

Stjørdal fotoklubb møttes for litt lørdagsfotografering, fotoprat og en påfølgende kopp med kaffe/te. Målet i dag var området ved Hellsenteret, som i følge invitasjonen kan by på ubehandlet betong (brutalisme), småstygg arkitektur, bruhistorie og bakevjer.  Med det som mål pakket jeg en 24-105mm f/4 i sekken, og møtte opp. Veldig trivelig at et helt nytt … Mer Lørdagsfoto på Hell

Froskealarm!

Det fikk jeg melding om sist tirsdag. Det var full aktivitet i dammen, og det er frosk overalt! Jeg har sett bilder av det, og blitt fortalt hvordan det kan være men har aldri opplevd det selv. Timene på jobb gikk sakte, og da arbeidsdagen var over, var jeg kjapp med å pakke sekken, få … Mer Froskealarm!