Kalenderen viser 12.november 2017, og det er surt og kaldt ute. Vinden rusker i husveggene, regnskurene står i kø – og byttes ut med sluddbyger innimellom. Likevel er det flotte farger; plena på golfbanen i nærområdet er grønn. Bladene på trærne er gule – og de som har falt ned er røde, gule, oransje og brune.
Målet med dagens tur var å gå med litt tempo og kjenne at kroppen fikk jobbe litt. Den siste uka har vært intens, med lange og travle dager. Frisk luft var derfor nødvendig. Egentlig burde jeg visst bedre; for når kamera er med da blir det sjelden en tur med fart og tempo. Jeg endte opp med 2,5 km på 1,5 t. Altså vanlig kamerafart.
Målet var å fange fargene, lyset og bevegelsene, og her er noen bilder fra turen i ettermiddag.








Nydelig! 😊
LikerLikt av 1 person
Tusen takk Erik!
LikerLiker
Tusen takk Erik! Litt seint svar, men bedre enn aldri. Det har vært litt mye annet i det siste 🙂
LikerLiker