Endelig kan jeg dele den fantastiske nyheten jeg har visst noen uker. I høst annonserte statsminister Erna Solberg at årets julekortmotiv skulle komme fra Nord-Trøndelag, og hun ba om få tilsendt bilder med motiv fra fylket vårt. Jeg sendte inn to bilder, og for noen uker siden fikk jeg en telefon fra statsministerens kontor om at mitt bilde var valgt som årets motiv. Jeg måtte holde nyheten hemmelig, og i dag kunne jeg endelig dele den.
I dag har jeg hatt gleden av å snakke med statsminister Erna Solberg, både om bildet, kvelden det ble tatt og min dilla på nordlysfotografering. Det er ganske stor stas å tenke på at bildet skal pryde peishyllene til 700 statsledere over hele verden!
😃
Skikkelig stas!

Gratulerer så mye
LikerLikt av 1 person
Tusen hjertelig takk! 😀
LikerLiker