Høsten, med alle sine farger og kontraster. Høsten i Trøndelag har vært fantastisk, med flotte farger og mye godt vær (ja, jeg glemmer de dagene med dårlig vær…).
Tar du turen på Hellstranda en søndag ettermiddag i oktober, kan du være heldig og finne denne stien med dette flotte lyset.

Fortsetter du innover stien, går du etter hvert langs E6 kan gå helt til Billedholmene. Denne dagen gikk jeg ikke så langt; det trengte jeg ikke. Høstfargene var helt nydelige rundt dette området, og jeg prøvde å «se» og fante noe mer enn det tradisjonelle landskapet. Litt av det som ble med hjem ser du under her. Og du…ikke glem å se opp når du er ute og går….





I dag er det en uke siden disse bildene ble tatt. Etter en periode med sol og fantastiske farger, har vi hatt regn, vind og i dag snøbyger. Det spørs om vi får se de bladene og trærne gullfarget av høstsola flere ganger i år.
Flotte bilder, Grethe! Jeg liker godt komplementærkontrastene i bildene i dette innlegget!
LikerLiker
Tusen takk Jørn! Sånt liker jeg å høre! 😀
LikerLiker