Jeg har hørt om Brattbekktjønna, og at det skulle være veldig fint tilrettelagt for tur rundt vannet. Vi tok turen opp en dag, og det var skikkelig fint. Det var også fint for nordlysfoto, så kanskje blir det tur dit en mørk kveld også?
Turen rundt vannet er gruslagt, og ypperlig også for rullestolbrukere og barnevogntrillere. Du kan bruke gapahuk, benker og det var også en sekskantet grillhytte – ved navn Sexkanten. Utedoen noe meter unna het Firkanten – hva ellers? 😀



En enslig kvinand dukket opp og ned av vannet, og restene av vannliljene lå igjen i et annet.


Utedoen hadde selvfølgelig hjerte døra – og et lite husdyr som «pyntet opp»

Sist var det en flott bekk i området, hvor jeg fikk prøvd litt på «slørbilder»


En kommentar om “Brattbekktjønna”