Finn en frosk 🐸

I helga har jeg deltatt på BioFoto Midt-Norges Naturfotodager. Tre dager til ende, med knall gode foredrag, masse folk, gode samtaler og ikke minst fokus på naturfoto. I løpet av helgen snakket jeg også med en som bruker å ta bilder i en froskedam ikke så langt unna meg. Denne dammen har jeg besøkt flere … Mer Finn en frosk 🐸

Brattbekktjønna

Jeg har hørt om Brattbekktjønna, og at det skulle være veldig fint tilrettelagt for tur rundt vannet. Vi tok turen opp en dag, og det var skikkelig fint. Det var også fint for nordlysfoto, så kanskje blir det tur dit en mørk kveld også? Turen rundt vannet er gruslagt, og ypperlig også for rullestolbrukere og … Mer Brattbekktjønna