I forrige innlegg fortalte jeg om en tur hvor jeg så etter vinterlysets mange fasetter. Samme dag kom jeg over rim, massevis av rim som stod, lå, stod rett opp, på skrå osv. Og det beste av alt var at på enkelte av rimbladene skinte sola slik at det ene lille lyste opp – og de andre ikke.
Her har jeg brukt makroobjektiv og alle bildene er tatt håndholdt, det vil si uten stativ. Kaldt var det også, med 15 minusgrader. Å håndtere kamera uten votter en slik dag er kanskje ikke å anbefale, men skal det bli gode bilder må det være sånn 🙂
Det er fascinerende å se at lyset varierte så mye; noen ganger var det en intens blåfarge som kom med, andre ganger var det helt grått. Jeg stod ikke i ro, men bildene ble tatt i et område på et par meter.








Flotte makrobilder😊❄️
LikerLikt av 1 person
Tusen takk!
LikerLiker