Dag 3 i Lofoten – vi ble likegodt værende på Bleik

Kvelden før skyet det til, og det kom også noen regndråper. Vi hadde likevel trua da vi våknet neste dag til litt lettskyet himmel. Det var meldt helt klart vær til kvelden, noe som lovte godt for nattlige opplevelser. Det var jo det vi var her for – nattlige opplevelser. Så vi tok likegodt ei … Mer Dag 3 i Lofoten – vi ble likegodt værende på Bleik

Frosk med bokeh

Bare tanken på frosk kan får det til å gå kaldt nedover ryggen på noen og enhver. Sånn var jeg også før. Før jeg oppdaget utfordringen og gleden med å skape gode bilder av dem. I de to forrige innleggene har jeg vist frosk i «froskeperspektiv» og mer vanlige froskebilder. Her er siste innlegg om … Mer Frosk med bokeh