200 m høydemeter – nedover
Den siste dagen i Innerdalen brukte jeg på litt blomsterfoto, i tillegg til at jeg tok inn alt jeg så, for å ha det i minneboka framover. Jeg tok også bilder av turen fra Innerdal Turisthytte, og de jeg møtte på veien. Først ute var en linerle som holdt til ved fjøset på Renndølssetra. Med … Mer 200 m høydemeter – nedover
