Det er sommer, det er sol og det er godt

For en herlig tid vi er inne i – sol, varme (hvert fall litt) og god tid til å pusle rundt og bare gjøre det som faller en inn. I går var jeg på tur til Jernverket i Mostadmarka, hvor det var en fantastisk blomstereng. Blomsterenger betyr at jeg kryper rundt på alle fire og nyter alle de flotte fargene som finnes i enga. Det blir også muligheter for å prøve nye ting, som gir annen effekt enn vanlig fotografering.

 

 


Legg igjen en kommentar