Nattfotografering i Rørvik
4. februar 2019
For en tid tilbake var jeg noen dager i Rørvik. Det var meldt mulighet for nordlys, og med det ble kamera og et stativ pakket ned. Med lange dager på jobb, og et sterkt behov for en luftetur på kveldstid – kunne det jo være at jeg kunne slå flere fluer i en smekk. Det … Mer Nattfotografering i Rørvik