Det er mange flotte julemarkeder, men hvorfor dra langt avgårde når vi har det i nærheten? I dag besøkte vi julemarkedet på Røros – her var det snø, utkledde nisser, hundeslede, hest og slede, markedsboder, julemusikk – og alt det andre Røros byr på. Det snødde stort sett hele dagen, og temperaturen lå rundt null grader så det var helt greit å gå ute hele dagen. Nok folk var det i gatene også, men det er det som skaper markedet.
Ut på ettermiddagen begynte endelig blåtimen å melde sin ankomst. Da var det på tide å dra fram stativet som jeg hadde drasset på i sekken hele dagen. Det var folk «overalt», men det har ingenting å si. Ved å bruke stativ og lang lukkertid får du en artig effekt.
Kj
empefine vinterbilder fra vinterlandet Røros .)
LikerLikt av 1 person
Tusen takk Åshild 😊 neste år tar vi en tur sammen!
LikerLiker