Makrolek… Publiser 31. juli 2015 av Grethe Lindseth Det er ikke alle dager det går an å ta makrobilder, og da er litt isopor og et speil «gulle godt». Og noen blomster selvfølgelig. Her er et par av gårsdagens eksperimentering med blåklokker og en avblomstret storkenebb. Del dette: Del på X(åpnes i en ny fane) X Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Lik Laster inn... Relatert