Et besøk i blomsterhagen Publiser 18. juli 201518. juli 2015 av Grethe Lindseth Canon 60D, 60mm makro, ISO200, f/2,8, lukkertid 1/1000 sekund og ekstern blitz. Et besøk i blomsterhagen kan bringe fram så mye. Dette er en visnet peon, hvor jeg var ute etter noen lange stenger som stod opp fra midten av blomsten. Da jeg kom hjem fant jeg disse to artige figurene. Del dette: Del på X(åpnes i en ny fane) X Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Lik Laster inn... Relatert