Min reise til Vega – for fotografering og naturopplevelser

Det er lenge siden jeg har lagt ut innlegg her, men nå er jeg her. Tanken er at jeg fortsatt skal dele ulike turer og opplevelser jeg er på. Fotografering er fortsatt en kjær hobby, og det blir derfor mye bilder. Jeg er fortsatt glad i å skrive, så derfor blir det også noen medfølgende … Mer Min reise til Vega – for fotografering og naturopplevelser

Mitt Svalbard II

Jeg reiste til Svalbard sammen med andre biofotinger, det vil si medlemmer av BioFoto MidtNorge. Vi hadde avtalt å ta to fellesturer, mens resten av turen var det opp til oss selv å finne ut hva vi ville gjøre. Dag 2 på Svalbard var satt av til fellestur, og vi var med MS Langøysund til … Mer Mitt Svalbard II