Stormen Cora

Årets første vinterstorm med litt tøff vind var meldt, og jeg gledet meg til å dra ut med kamera. Da stormen Ole herjet i februar 2015 var jeg også ute, og fikk noen blinkskudd. Cora var ikke like hissig som Ole, så det ble en annen type bilder enn sist. Turen startet tidlig i dag … Mer Stormen Cora

Godt nytt år!

Da er vi der igjen, hvor vi gjerne ser oss tilbake og samtidig planlegger hvordan vi skal gjøre ting bedre framover. Mange har sagt mye klokt om dette, og jeg liker spesielt ordene til Kjerstin Aune som sier at Nå er året snart det forrige, og æ veier de tankan æ har. De lette tar … Mer Godt nytt år!

«Utelivet» mitt

Du finner meg ikke ute på byen, med smalt skjørt og høye hæler. Nei, er det mørkt og klarvær finner du meg gjerne ute. Ikledd ull fra innerst til ytterst, med kjeledress, tykk lue, varmesåler (litt luksus må en ha) og votter som henger i strikk – slik som ungene bruker for at de ikke … Mer «Utelivet» mitt

Litt mer føggel

Jeg hadde lånt en Tamron 150-600 av Stjørdal foto igjen, og måtte utnytte mulighetene for fuglefoto mens den var i hus. Så etter å ha vært litt uheldig med fuglene på Straumen på lørdag, satte jeg kurset mot Nedre Leirfoss i Trondheim på søndag. Her var det mye fugl, som selv om den ikke kom … Mer Litt mer føggel