Det var jeg for et par uker siden. Kamera var med, og egentlig tenkte jeg å fange mest mulig rim og frost, gjerne med litt «godt» lys bak. Da skulle jeg ha gått hjemmefra tidligere fant jeg fort ut, så jeg bare ruslet runden og nøt naturen og omgivelsene.
Nå da jeg kikket gjennom bildene en gang til ser jeg at jeg hadde fått med mye frost likevel. Og en del kontraster mellom varme og kalde farger; artig å oppleve og se igjen.




Noen bilder er samlet i lysbildevisning



Da jeg kom ned til bilen hadde noen tegnet på bilvinduet. Hjertet gjenspeiler min kjærlighet til skogen og marka.
