Den første hele dagen i Etosha natsjonalpark, og vi var som vanlig oppe tidlig og kjørte ut ved soloppgang. Turen gikk til flere vannhull i parken, og vi fikk god uttelling både på tur til vannhullene og vel framme. Klikk på det enkelte bildet for å se det i bedre størrelse.
Flotte bilder av dyrene i Afrika. Det må ha vært en fantastisk tur! Godt nytt foto år! 😊
LikerLikt av 1 person
Tusen takk! Afrika var fantastisk, og jeg anbefaler en tur dit 🙂 Godt nytt fotoår til deg også 😀
LikerLiker
Den drikkende sjiraffen er et så utrolig bra bilde! Man synes nesten litt synd på stakkaren, tenk så slitsomt 😊 men godt han er kreativ.
LikerLikt av 1 person
Det var utrolig artig å se sjiraffene når de drakk. Ikke bare skulle de drikke, men de skulle også passe seg for andre dyr. Må være en ganske stressende situasjon😊
LikerLiker