Fotografering i morgenlys

Den første hele dagen i Etosha natsjonalpark, og vi var som vanlig oppe tidlig og kjørte ut ved soloppgang. Turen gikk til flere vannhull i parken, og vi fikk god uttelling både på tur til vannhullene og vel framme. Klikk på det enkelte bildet for å se det i bedre størrelse.    

Namibia

9.november 2018 reiste jeg til Namibia. Turen var en ren fototur, arrangert av Stjørdal foto i samarbeid med Safari24 i Namibia. Vi var 7 som deltok, inkludert vår norske reiseleder. Vi dro fra Værnes fredag 9. og landet i Windhoek 23t senere. Da hadde vi mellomlandet både i Oslo og i Doha. Reisen fra Værnes … Mer Namibia