Jeg har lenge ønsket å besøke Tranøy fyr, og endelig klaffet det. Vi var der tidligere i sommer, og var også heldig med været. Eller heldig og heldig, å være her ute med kamera i uvær må være neste ønske.
Det var en god klestørk da vi var der, og sengeklær hang ute i vinden. Tenk hvor deilig det er å legge seg i sengetøy som er tørket på denne måten?
Er du i nærheten, anbefaler vi en tur ut til fyret. Det er mulighet for overnatting og for kjøp av mat.
Enn at et godt gammeldags klesstativ kan gi så mye glede 😄







Hei! Der ute på fyret var det fint og landskapet med. Flott!
LikerLikt av 1 person
Takk skal du ha! Om du ikke har vært der, anbefaler jeg det 😃
LikerLiker