Det er påske og det er fri, og vi kjørte oss en tur for å se etter fugl eller annet snasent å fotografere. Det er skikkelig artig med en kaill som også har begynt å interesse seg for foto.
På turen# langs en vei oppdaget jeg plutselig noe som stod borti skogen, og vi stanset for å se etter. Joda, det var et par bilvrak som stod på en haug. Etter en tur på området viste det seg at det ikke var bare et par, men flere biler, vaskemaskiner, komfyrer og masse annet rust som lå der.
Området var veldig gjengrodd, med trær og busker «overalt», og utstyrt med teleobjektiv 70-200mm var disse en stor utfordring. Skarpt sollys og harde skygger skapte god stemning i skogen, men er krevende for kamera.
Hit ønsker jeg å dra tilbake, da med vidvinkelobjektiv 😀






Litt av alt det andre vi fant: