Flere steder rundt Stjørdal står det gamle bilvrak og ruster. Rett nok er det forurensende at de er hensatt ute i naturen, men samtidig er de nydelige motiv å fotografere. I dag fikk jeg høre om en slik lokal «bilkirkegård» og tok veien opp for å se på de to bilene som stod der. For en som leste Christine av Stephen King med skrekkblandet fryd i tenårene og aldri har glemt verken boka eller bilen, så var turen i dag litt deja vu da skogen åpnet seg og lyset skinte ned på den gamle opelen.

Ta en titt på bildene og fortell meg gjerne hva du synes om dem






En kommentar om “En lokal bilkirkegård”