Biofoto Midt Norge inviterte til naturfotodager fredag 31.mars og lørdag 1.april. På fredag var det fotomesse og foredrag fra kl 17-20 med over 100 deltagere. Stjørdal foto hadde salgsmesse, mens representanter fra både Canon, Nikon og FocusNordic som selger NISI-filter var til stede. Naturfotodagene fortsatte lørdag, med oppmøte på Flatholman i Muruvik klokka 06.. Det er fryktelig tidlig på en fridag, men i fjor møttes vi i Bymarka kl 05. Da stod jeg opp kl 03, mens jeg denne gangen kunne sove «helt til» kl 05.
Det var et utrolig godt oppmøte på morgenkvisten – hele 40 personer hadde tatt turen. Mange kjente ikke til området, og satte pris på både lyset, fuglene som svømte fram og ikke minst terrenget på halvøya.
Jeg hadde ikke noen spesiell plan med hva jeg skulle ha fokus på, så det ble litt hummer og kanari som endte opp på bildebrikken. Her er et lite utvalg.




Nydelige bilder Grethe , kann der du !! 🙂
LikerLikt av 1 person
Tusen takk Åge! Jeg er langt fra noen god naturfotograf men jobber med saken. Kan ikke bli annet enn bedre tenker jeg 🙂
LikerLiker