Takk skal du ha! Det var artig å ta bilder av disse to; selv om det var krevende med tett snø. LikerLiker Reply
Kjempe fint bilde, tett å fint utsnitt
LikerLiker
Takk skal du ha! Det var artig å ta bilder av disse to; selv om det var krevende med tett snø.
LikerLiker