Ut og fanger været
Da uværet Éowyn ble annonsert som bombesyklon, og først trodde jeg det var media som tok farevarslene til nye høyder. Noe må de jo kalle det, når vanlig ordinært vintervær blir omtalt som rødt farevarsel og de bruker krigstyper. Jeg kunne ikke tatt mer feil; bombesyklon er faktisk et lavtrykk som forsterker seg veldig raskt … Mer Ut og fanger været

