Lørdagsfoto på Hell
6. mai 2023
Stjørdal fotoklubb møttes for litt lørdagsfotografering, fotoprat og en påfølgende kopp med kaffe/te. Målet i dag var området ved Hellsenteret, som i følge invitasjonen kan by på ubehandlet betong (brutalisme), småstygg arkitektur, bruhistorie og bakevjer. Med det som mål pakket jeg en 24-105mm f/4 i sekken, og møtte opp. Veldig trivelig at et helt nytt … Mer Lørdagsfoto på Hell
