Svartisen….
16. juli 2017
….. Er ikke svart lell. På avstand ser den hvit og grå ut, men er du helt inntil ser du de mest fantastiske farger. Vi tok båten over Holandsfjorden og syklet inn til Brestua først, og deretter inn til svabergene under isen. Herfra var det ca 1,3 km å gå opp i følge et skilt … Mer Svartisen….