Stålull og en kjøkkenvisp – og litt til

Stålull og kjøkkenvisp – så enkelt og så artig.  Stjørdal fotoklubb inviterte til høstens stålullfotografering sist torsdag, og vi var rundt 10 som møtte opp. Å fotografere brennende stålull er enkelt; du trenger kamera med mulighet for å stille manuelle innstillinger, stativ, stålull (uten såpe), en visp, litt ståltråd, noe å tenne på med og en … Mer Stålull og en kjøkkenvisp – og litt til

Nordlysshow

Nordlyset fasinerer meg – og det utfordrer meg. Fasinerer meg fordi jeg ikke var klar over at det var så mye nordlys over Trøndelag, og fordi det er så uendelig vakkert der det bølger seg fram over himmelen. Fordi det er et fenomen som har vært der i uendelige tider. Det utfordrer meg fordi jeg … Mer Nordlysshow

Solnedgangen 

Jeg er så heldig å ha utsikt rett mot vest og med det også solnedgangen. Det blir noen bilder av sola,  der den ferdes over himmelhvelvingen på vei ned mot sørligere strøk.   Ekstra artig er det når sola tar en liten stopp på åskammen,  før den begynner å trille nedover.  Slik som her,  hvor den … Mer Solnedgangen