Tåke – til glede for noen og til forargelse for andre

Sist fredag var det tykk tåke på Stjørdal, og med en luftfuktighet på 50 % var det også mye rim. Her kan du se flere bilder fra en rask ettermiddagstur med påfølgende kveldstur for å fange nordlyset. Turen startet i Realleen, hvor jeg tok et par-tre (og tjue) bilder, før jeg kjørte til Mæhlen bru. Her … Mer Tåke – til glede for noen og til forargelse for andre

Stålull og en kjøkkenvisp – og litt til

Stålull og kjøkkenvisp – så enkelt og så artig.  Stjørdal fotoklubb inviterte til høstens stålullfotografering sist torsdag, og vi var rundt 10 som møtte opp. Å fotografere brennende stålull er enkelt; du trenger kamera med mulighet for å stille manuelle innstillinger, stativ, stålull (uten såpe), en visp, litt ståltråd, noe å tenne på med og en … Mer Stålull og en kjøkkenvisp – og litt til