Neste gang blir det sikkert bedre!
20. januar 2025
De siste årene har vi kjørt en del langs E6, hvor det står en utrolig snasent gammelt hus. Jeg liker gamle hus, og kan lett glemme både tid og sted når når jeg har et vakkert sjelfullt hus foran meg. Slike prosjekter tar gjerne tid. En tid vi ikke har ifølge min faste sjåfør, som … Mer Neste gang blir det sikkert bedre!
