Med hue under armen, og armen i bind, vender jeg livet det annet kind.

Overskriften er hentet fra Lillbjørn Nilsens sang Se alltid lyst på livet, som gikk som en farsott for noen år siden. Strofen har surret i hodet mitt i hele dag, selv om det ikke er helt så ille for min del. Men med den ene armen i fatle og den andre med et godt grep … Mer Med hue under armen, og armen i bind, vender jeg livet det annet kind.

Påsken 2018

I år var vi på påskeferie for første gang. Joda, vi har vært borte før også, men ikke så lenge som i år, og ikke i helligdagene. Dagene ble tilbragt på Frosta, og jeg hadde en klar plan for hvordan dagene skulle brukes. Jeg visste av noen tuer med blåveis, som om de ikke var … Mer Påsken 2018

Flatholman tidlig en lørdag morgen

Biofoto Midt Norge inviterte til naturfotodager fredag 31.mars og lørdag 1.april. På fredag var det fotomesse og foredrag fra kl 17-20 med over 100 deltagere. Stjørdal foto hadde salgsmesse, mens representanter fra både Canon, Nikon og FocusNordic som selger NISI-filter var til stede. Naturfotodagene fortsatte lørdag, med oppmøte på Flatholman i Muruvik klokka 06.. Det er  fryktelig tidlig på … Mer Flatholman tidlig en lørdag morgen

På krabbetur?

Sist søndag ble jeg invitert med på tur, med mål om å fotografere noen rosa blomster. Selv om det var varmt, tok jeg på klær for å krype nede på bakken. Eller som et av husets medlemmer sa: åh – skal du på krabbetur? Det var jeg, og de vakreste rosa blomster fant vi. De … Mer På krabbetur?