Mitt Svalbard II

Jeg reiste til Svalbard sammen med andre biofotinger, det vil si medlemmer av BioFoto MidtNorge. Vi hadde avtalt å ta to fellesturer, mens resten av turen var det opp til oss selv å finne ut hva vi ville gjøre. Dag 2 på Svalbard var satt av til fellestur, og vi var med MS Langøysund til … Mer Mitt Svalbard II

Finn en frosk 🐸

I helga har jeg deltatt på BioFoto Midt-Norges Naturfotodager. Tre dager til ende, med knall gode foredrag, masse folk, gode samtaler og ikke minst fokus på naturfoto. I løpet av helgen snakket jeg også med en som bruker å ta bilder i en froskedam ikke så langt unna meg. Denne dammen har jeg besøkt flere … Mer Finn en frosk 🐸