For noen uker siden fikk jeg en reisefotoutfordring på Facebook, som gikk ut på å legge ut ett reisebilde hver dag i 10 dager. Det skulle ikke gis noen forklaring eller tekst til bildene. Jeg la ut bilder i seks dager, så stoppet det opp. Jeg har samlet de seks her, sammen med de fire jeg ikke la ut. Håper bildene kan være til glede og inspirasjon til senere reiser.
Her er de ti jeg valgte, fra henholdsvis:
- Kveldslys i Longyearbyen, Svalbard (2019)
- Humpeveien på Sognefjellet (2020)
- Eldgamle døde trær i Deadvlei, Namibia (2018)
- Pippigata eller også Flanderborg, Røros (2016)
- Gatebilde fra Trinidad, Cuba (2015)
- Melkeveien tatt en stjerneklar natt på Hageseter Camping, Hjerkinn (2020)
- Magisk solnedgangslys over Vardø – sett fra døra på Heksemonumentet på Steilneset (2017).
- Høst i Norges vakreste dal: Innerdalen (2014)
- Et møte med sebra en tidlig morgen i Namibia (2018)
- Hytteliv på Svalbard (2019)
Takk for følget! Å avslutte med Svalbard er gjort med hensikt, for neste store reise blir tilbake til den vakre øya. Så fremt vi får knekt den pandemien vi står midt i!










Så mange fine bilder du har!!
LikerLiker
Tusen takk Jon! Det er artig å høre! Og artig å se på bildene, og minnes fine opplevelser!
LikerLiker