2020 går mot slutten, og har sannelig blitt et annerledesår. Hvem kunne sett for seg hvordan det skulle bli, da vi i starten av året begynte å høre rykter om et virus så smittsomt at man kunne ha det uten å vite det. Det har påvirket oss alle, og vist oss hvor liten verden faktisk er.
Det å opprettholde aktiviteter og tradisjoner innenfor de rammer som er satt, har ikke bare vært enkelt. Likevel kan vi oppleve julemarked i Trøndelag.
Klikker du på lenkene kommer du til innlegg fra tidligere besøk på julemarkedet i henholdsvis Røros og Trondheim.
Turen i år gikk til julemarkedet i Trondheim, og siden året likevel er annerledes valgte jeg å gjøre bildene annerledes også.
Så du mange føtter?









Så fine bilder da!! gjør seg godt i SV! du er rå!! Skal ta en tur ut i uka!!
LikerLikt av 1 person
Så trivelig å høre – tusen takk! Om du har kamera å ta med, så husk stativ.
LikerLiker
Ja da det har æ Grethe!!
Mvh.J.K.
LikerLikt av 1 person
😁👌
LikerLiker
Mange flotte bilder, blir bare imponert. 👍
LikerLikt av 1 person
Så trivelig å høre! Tusen hjertelig takk!!
LikerLiker