For å si det med en gang, har du ikke vært her bør du ta en tur. Veiholmen ligger ytterst på Smøla, og veien ut til været snor seg over øyer og holmer, via luftige bruer og du har utsikt så langt øyet rekker.
Vel ute på øya er det en stor plass for bobiler, campingvogner og teltere hvor det er lagt til rette for strøm, vann, tømming av gråvann og toalett, i tillegg til dusj og toalett. Plassen ligger 1,7 km fra selve Veiholmen, men det oppleves ikke som langt ettersom det er mye fint å se på langs veien. Pittoreske hus, flotte hager, sjarmerende postkassestativ for å nevne noe. Går du med kamera som meg, kommer du opp i fotofart, og bruker en time på turen.
Når du er framme er det bare å nyte omgivelsene, utsikten, lyset, båtene i havna, stedets historie, en bedre middag, en kopp kaffe. Mulighetene er mange. Under ser du litt av det jeg fanget med kamera en kveld jeg gikk langs Skjærgårdsveien. Jeg hadde gått samme tur på dagtid, da lyset var hardt. Nå var det litt «mykere», og fargene og motivene kom bedre fram.
















Hei,får ikke opp bildene dine,det er mange firkanter med ?.ha en fin søndagskveld!
LikerLiker
Takk for tilbakemelding Jon! Jeg kan ikke si hva som er årsaken til at du ikke får opp bilder, og lurer på om det er nettleseren som er årsaken.
LikerLiker