Jeg har noen tjern med vannlinjer som jeg oppsøker hver sommer. Ett av dem drar jeg til flere ganger, fordi vannliljene er ganske så nær kanten og at grunnen langs kanten er ganske så fast. Dette er i motsetning til mange tjern hvor vannliljene ligger langt ute og man ligger og vipper i myrkanten når man tar bilder.
Jeg besøkte tjernet for en tid tilbake, og her er noe av resultatet jeg kom hjem med.










Skjønt fanget inn!
LikerLikt av 1 person
Tusen takk 😊
LikerLiker
Fant noen gamle bilder på min pc fra botanisk hage i København – masse flotte hvite og rosa vannliljer…. i fall det er av interesse 😉
LikerLiker
hvor er dette?🥰
LikerLiker