Så trivelig å høre Lina! Det var en flott plass, med utrolig flotte farger. Litt kaldt da 😄 LikerLiker Reply
Så flott Grethe – fin strand – fine farga – får leksom løst t å færra dit 👏😊
LikerLiker
Så trivelig å høre Lina! Det var en flott plass, med utrolig flotte farger. Litt kaldt da 😄
LikerLiker