200 m høydemeter – nedover

Den siste dagen i Innerdalen brukte jeg på litt blomsterfoto, i tillegg til at jeg tok inn alt jeg så, for å ha det i minneboka framover. Jeg tok også bilder av turen fra Innerdal Turisthytte, og de jeg møtte på veien. Først ute var en linerle som holdt til ved fjøset på Renndølssetra. Med litt avskjedskvitter fra fuglen ruslet jeg videre.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Sauer er ålreite dyr, og ruslet rundt og brydde seg lite om både meg og andre. På Renndølssetra bor sauen Gudrun, som er så tam at ungene fikk mate den.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Turen ned gikk i sol og over 20 grader, i motsetning til to dager før da det regnet og skyene lå lavt over toppene. Jeg benyttet meg av sjansen til å ta bilder av turen ned, og prøvde spesielt å få fram hvor bratt det var. Ikke enkelt…

Denne bildekrusellen krever javaskript.

I følge denne siden er det totalt 200 høydemeter fra parkeringsplassen ved Dalen til Innerdalen. Den bratteste bakken er 40 meter og har 20 % stigning. Kneene mine kan bekrefte det…. Det er bratt, men tar du det med ro og nyter omgivelsene går turen greit. Og det er fortsatt mye flott å se på, også på tur til og fra dalen

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Og med dette bildet som er tatt ved starten av turen opp mot Innerdalen, sier jeg takk for meg og på gjensyn. Jeg kommer tilbake en annen vakker dag

20170629-_MG_8503.jpg


2 kommentarer om “200 m høydemeter – nedover

Legg igjen en kommentar