Sist lørdag kjørte vi til Straumen på Inderøy, for å fotografere fugler. Ærfuglen er ofte nært land, og er lett å fotografere om du kaster ut litt brød til dem. Denne lørdagen var det lite fugl ved land, muligens på grunn av den fine katta som svinset rundt – eller fordi de var mette.
Uansett er det greit å øve seg på å fotografere fugl – lærer litt hver eneste gang, og kanskje en dag blir det som jeg vil. Alle bildene er tatt med Tamron 150-600 g2 lånt av Stjørdal foto.
Langt ute i fjorden lå det et par silender og haveller. Dessverre for langt ute til å få gode nærbilder, men silender på løpetrening er et greit alternativ.
Fine bilder, Grethe!
LikerLiker
Takk skal du ha Jørn! Det er langt opp til ditt nivå, men jeg gir meg ikke ennå 😃
LikerLiker
Nei da! Bra det der sju!
Fint at vi og andre kan drive hverandre litt til å se ting på forskjellige måter og få forskjellige resultat synes jeg. Likte godt bildet av de to hunnfuglene, en foran og en i bakgrunnen. Fin komp!
LikerLiker
Takk 😊
LikerLikt av 1 person