Den siste tiden har det vært litt nordlys flere kvelder, ikke så mye, men nok til å holde interessen oppe. Tirsdag 31.januar var det meldt muligheter for mye nordlys, og vi valgte å dra ut til Flatholman i Muruvik for å få speiling i sjøen om mulig. Vi så nordlyset ligge på lur over Forbordsfjellet, men dessverre dekket skyene himmelen mot nord . Rett over oss så vi stjernene, men der var det lite nordlys. Så mens vi ventet å håp om at skylaget ville flytte på seg, så krøp vi rundt på svaberget og fotograferte fine mønster. .



Flotte bilder Grethe👍
LikerLikt av 1 person
Takk skal du ha eanitabakken! Artig å høre at du liker det 🙂
LikerLiker